مطالعه مجموعه های نرم روی bci/bck جبرها

thesis
abstract

دراین پایان نامه ابتدا به معرفی مجموعه های فازی ومجموعه های نرم وتعاریف مقدماتیbci -جبر می پردازیم. با استفاده از این مفاهیم مجموعه های نرم جمعی و اشتراکی روی یک bci-جبر را بررسی می کنیم. دراین راستا مطالعه ایده آل های مختلف از جمله ایده آل های نرم جمعی، اشتراکی و استلزامی روی یک bci-جبر پی گیری می شود. سپس مفهوم ایده آلی شدن مجموعه های نرم بررسی شده و در پایان، مفهوم ایده آل نرم دو قاب (dfs-ایده آل ) در bci-جبرها، بسته بودن و نحوه ساخت یک dfs-ایده آل جدید ارائه می شود..‎

similar resources

کاربرد مجموعه های نرم روی فیلتر ها و ایده الهای اول از bck/bci- جبرها

در این پایان نامه ارتباط بین bck/bci- جبرها و ایده الیستیک اول و فیلتریستیک اول bck/bci- جبرها را بیان می کنیم. در نهایت اجتماع و اشتراک و and و or و زیر مجموعه در ایده الهای اول و ایده الیستیک های اول نرمدر bck/bci- جبرها و فیلتر ها و فیلتریستیک نرمدر bck- جبرها مورد مطالعه قرار می دهیم.

15 صفحه اول

بکارگیری مجموعه نرم(فازی)روی جبرهای-bck/bci و d- جبرها

قصد داریم با معرفی مجموعه نرم و ومجموعه نرم فازی ساختار های نرم جدیدی که میتوان از انها بدست آورد را شناخت...

یادداشتی بر نگاشت های جمعی حافظ طیف روی c*- جبرها

متیو و رادی [14] ثابت کرده­اند که اگر  ایزومتری طیفی یکانی از c*- جبر یکدار a به روی c*- جبر یکدارb  از نوع i با فضای ایده­آل هاسدورف و کلاً ناهمبند باشد، آنگاه  جردن ایزومورفیزم است. در این یادداشت نشان می­دهیم که اگر یک نگاشت جمعی پوشا و حافظ طیف باشد، آنگاه جردن ایزومورفیزم است بدون فرض اینکه کلاً ناهمبند باشد.

full text

My Resources

Save resource for easier access later

Save to my library Already added to my library

{@ msg_add @}


document type: thesis

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه شاهد - دانشکده علوم پایه

Hosted on Doprax cloud platform doprax.com

copyright © 2015-2023